Actie Comité lid aan het woord

19 april 2021

Ik ben Ovius Gama, één van de Actie Comité leden van For a Change. Ik ben getrouwd en heb 4 dochters. Ik ben metselaar van beroep. Ik werk al sinds 2017, als vrijwilliger, bij For a Change.

Als Actie Comité lid zorg ik voornamelijk voor de kinderen uit het dorp die in het sponsorprogramma zitten. We zorgen er bijvoorbeeld elke dag voor dat ze allemaal kunnen eten, dat de school schoongemaakt wordt, en de keuken en ook dat de omgeving er netjes uitziet. We selecteren ook de armste kinderen uit ons dorp, zodat zij een kans hebben om aan het sponsorprogramma deel te nemen.

We worden goed behandeld door onze leidinggevenden, het is een voorrecht om bij For a Change te mogen werken. We kunnen al zoveel mooie dingen zien die For a Change in de afgelopen paar jaar gedaan heeft in ons dorp. En ik heb er alle vertrouwen in dat deze ontwikkeling door zal gaan met de stappen die gezet zijn.

Ik wil stichting For a Change heel veel succes toewensen en Gods zegen, want het werk dat gedaan wordt, is zo belangrijk. Ik hoop dat iedereen die de stichting, op welke wijze ook, helpt, dit zal blijven doen, zodat we steeds meer mensen hier kunnen helpen, om uit de cirkel van armoede te komen. Samen kunnen we armoede stap voor stap verslaan!