Vrijwilligerswerk

Steek je graag de handen uit de mouwen? Stichting For a Change staat open om vrijwilligers uit o.a. Nederland te verwelkomen. Wanneer je interesse hebt om vrijwilligerswerk te doen in Malawi, vragen we je een motivatiebrief te sturen naar info@stichtingforachange.nl met:

1. Welk project je zou willen doen. Zie vrijwilligersvacatures
  2. Je motivatie daarbij
  3. Wanneer en hoe lang je wilt gaan.
  4. Vergeet niet je CV mee te sturen.

Het bestuur zal de aanvraag behandelen en beoordelen. Wanneer er een positieve beoordeling is, word je uitgenodigd voor een gesprek om je motivatie toe te lichten. Ten slotte wordt door beide partijen daarna een definitieve beslissing gemaakt.

Voorwaarden om vrijwilligerswerk te doen:

• Kosten die gemaakt worden voor de reis en het verblijf zijn geheel voor eigen rekening van de vrijwilliger.
  • De kosten die gemaakt worden voor een specifiek project zijn ook voor eigen rekening van de vrijwilliger.
  • De minimumleeftijd om vrijwilligerswerk te doen is 21 jaar.
  • De vrijwilliger blijft zelf verantwoordelijk voor wat er tijdens het verblijf gebeurt en tekent hiervoor een verklaring.

Wil jij ook in actie komen? We zien je brief met belangstelling tegemoet!

Bekijk hier alvast onze vrijwilligersverklaring.