Vrijwilligers

In Nederland werken we met vrijwilligers die helpen bij het bedenken en uitvoeren van allerlei acties. Zo hebben we bijvoorbeeld een kaartenactie, verkopen we sinaasappels, staan we op markten en is er een darttournooi.  Wil je meer te weten komen over hoe jij een bijdrage kan leveren? Kijk dan gerust even rond, of neem contact met ons op!

In Malawi werken we met negen vrijwilligers uit het dorp Kwanjana. Zij zijn een symbolische brug tussen het For a Change team en het dorp. Zij helpen met het identificeren van de problemen in het dorp, het zoeken jaar de juiste oplossing, zijn betrokken bij praktische taken zoals het begeleiden van het koken en schoonmaken.

Heb je interesse om vrijwilligerswerk in Nederland of in Malawi te doen? Neem een kijkje op deze pagina!

Actie Comité Malawi

Vrijwilligers Malawi