In actie komen

Zet je talent in!

Talenten ontwikkelen en inzetten, is niet alleen belangrijk in Malawi, maar dat willen we ook stimuleren in Nederland. Kom in actie voor For a Change op de manier die bij u of jou past. Organiseertalent? Handen uit de mouwen en organiseer een lentefair, een voetbalwedstrijd of een benefiet concert. Kook- en baktalenten? Maak heerlijke kwarktaartjes! Verkooptalent? Verkopen, die taartjes. Smultalent? Kopen, die taartjes. Creatief talent? Dan is het vast niet moeilijk om zelf iets te verzinnen.

We zijn enorm benieuwd welke talenten u of jij gaat inzetten om armoede in Malawi stap voor stap te verslaan. Enthousiast geworden? Neem contact met ons op via het contactformulier.

Nodig ons uit!

Bent u op zoek naar een spreker die gedreven is? Iemand die met eigen ogen gezien heeft wat armoede is? Dan bent u bij Stichting For a Change aan het juiste adres. Onze voorlichters zorgen voor een passende presentatie voor elke doelgroep. Om op uw wensen aan te sluiten, vragen wij u contact met ons op te nemen via het contactformulier en ons zo te laten weten, wat wij hierin voor u kunnen betekenen.