In actie komen

Zet je talent in!

Talenten ontwikkelen en inzetten, is niet alleen belangrijk in Malawi, maar dat willen we ook stimuleren in Nederland. Kom in actie voor For a Change op de manier die bij u of jou past. Organiseertalent? Handen uit de mouwen en organiseer een lentefair, een voetbalwedstrijd of een benefiet concert. Kook- en baktalenten? Maak heerlijke kwarktaartjes! Verkooptalent? Verkopen, die taartjes. Smultalent? Kopen, die taartjes. Creatief talent? Dan is het vast niet moeilijk om zelf iets te verzinnen.

Benieuwd naar de ervaringen van onze vrijwilligers? Lees hun blogs!

We zijn enorm benieuwd welke talenten u of jij gaat inzetten om armoede in Malawi stap voor stap te verslaan. Enthousiast geworden? Neem contact met ons op via het contactformulier.

Nodig ons uit!

Bent u op zoek naar een spreker die gedreven is? Iemand die met eigen ogen gezien heeft wat armoede is? Dan bent u bij Stichting For a Change aan het juiste adres. Onze voorlichters zorgen voor een passende presentatie voor elke doelgroep. Om op uw wensen aan te sluiten, vragen wij u contact met ons op te nemen via het contactformulier en ons zo te laten weten, wat wij hierin voor u kunnen betekenen.