Basisschool

Goed onderwijs, een zaak van levensbelang!

Een aantal jaren geleden hebben we een kleuterschool mogen realiseren in Kwanjana. De volgende stap is het realiseren van een eigen basisschool.

In Kwanjana is een basisschool van de overheid aanwezig. Helaas moeten we concluderen dat de kwaliteit van het onderwijs ondermaats is. Zeker als we het vergelijken met de kwaliteit van onze kleuterschool, waardoor de resultaten van onze sponsorkinderen vaak achteruit gaan. Vooral de kinderen met concentratieproblemen hebben het moeilijk op de basisschool.

Met een basisschool voor de eigen stichting hopen we ons te kunnen richten op hoogstaand kwalitatief onderwijs. Dit betekent gemotiveerde leerkrachten met liefde voor hun vak, maximum aantal leerlingen in één klas, onderwijs uit de Bijbel & ontwikkelen en stimuleren van de vaardigheden van de leerling.

Het plan staat nog in de kinderschoenen. Op dit moment wordt er gewerkt aan een plan van aanpak voor de bouw van de school.

Maar de eerste belangrijkste stap is dat we zullen proberen fondsen te werven. Zonder voldoende budget zal het plan niet uitgevoerd kunnen worden.

Helpt u ons samen bouwen? https://www.stichtingforachange.nl/doneren

Helpt u mee om de roep te verspreiden? Door op de volgende link te klinken kunt u de flyer openen: flyer openen

Uiteraard zijn wij bereikbaar voor vragen en/of opmerkingen.