Keuken

Elke dag wordt er door moeders en vrijwilligers van het Actie Comité voor de kinderen gekookt. Dit gebeurt op een vuurtje. Tijdens het regenseizoen vorig jaar is er een afdak gemaakt om daaronder te kunnen koken. Maar dit was echt bedoeld als een tijdelijke oplossing. Er is grote behoefte aan een nieuwe kookplaats. Zeker omdat de keuken nu ook heel dicht bij de school staat en de rook ook naar binnen gaat als de wind die kant op staat. Dit is niet goed voor de gezondheid van de kinderen. Ook is de keuken erg klein, waardoor het koken veel tijd in beslag neemt. Daarom willen we een nieuwe, grote, overdekte keuken laten bouwen, met daaraan vast een daycare center waar de kinderen kunnen eten. De nieuwe keuken heeft een speciale manier om vuur te maken, waardoor er weinig wind bij kan komen en er daardoor ook veel minder hout nodig zal zijn.

Ondertussen hebben we genoeg middelen om dit project op te starten. De vorderingen van dit project zullen gedeeld worden op de website en sociale media van Stichting For a Change. Wilt u een ander project steunen? Bekijk al onze projecten op onze website.

Doel: €30000
€30000