Vaderdagactie

15 juni 2020

Na de geslaagde moederdagactie organiseren we nu ook een vaderdagactie met de leukste cadeautjes! Verras je vader met een heerlijke taart, schort of toilettas met persoonlijke opdruk of lekkere chocolade.

Je kunt je bestelling plaatsen door het bestelformulier in te vullen. Als deze ingevuld en verstuurd is, krijg je nader bericht over hoe de bestelling te betalen.
De bestelling plaatsen kan ook op de volgende manier:
1. Appen naar 06-30976980
2. Vermeld: naam, adres en bestelling
3. Betaling: je ontvangt een Tikkie
4. Bezorging: de chocolade, schorten en toilettassen worden door heel Nederland gratis thuisbezorgd. De taart kan opgehaald/bezorgd worden in Reimerswaal, Kapelle en Tholen.

Als je een bestelling plaatst, maak je ook nog eens kans om een barbecue in retro-stijl te winnen!

Producten:

Taart €14,95
Heerlijke marsepeintaart in de vorm van een blouse met stropdas, voor 8 personen.
Thuisbezorgd/ophalen in Reimerswaal, Kapelle en Tholen op D.V. zaterdag 20 juni.

Chocolade €7,50
Lekkere chocolade van Maison Ticho in vorm van gereedschap of met de volgende tekst:
- Als papa het niet kan, kan niemand het
- Voor de liefste opa
De chocolade kan in heel Nederland besteld worden, zonder verzendkosten!

Schort €17,50
Stoere schorten (zwart of grijs) met keuze uit volgende teksten:
- Naam + BBQ Boss
- Top Chef + Naam
- Mijn vader bakt ze bruin
Het schort kan in heel Nederland besteld worden, zonder verzendkosten!

Toilettas €12,50
Handige toilettas met persoonlijke initialen. De letters op de toilettas kunnen in het rood, geel en blauw gedrukt worden. Onder de initialen kan de naam of twee woorden toegevoegd worden (max. 12 letters).
De toilettas kan in heel Nederland besteld worden, zonder verzendkosten!

Bestelformulier

Velden met * zijn verplicht