Cd-verkoop

We hebben iets nieuws! Organist Martin Weststrate en pianist Peter Wildeman hebben een cd opgenomen in de Gereformeerde Gemeente van Opheusden.  Deze cd omvat wel 20 psalmbewerkingen op orgel en vleugel. Dit prachtige 3-klaviers van den Heuvel-orgel is de garantie voor een veelzijdige en kleurrijke schijf met psalmen. De bewerkingen van de psalmen zijn al net zo divers. Bewerkingen van Klaas-Jan Mulder, John Propitius, Willem-Hendrik Zwart, Jan Zwart, Peter Wildeman en Martin Weststrate zorgen voor een scala aan diversiteit.

Er komt ook nog een CD-presentatie aan op 24 juli, waarbij alle nummers van de CD gespeeld gaan worden. Klik hier voor meer informatie daarover.

Deze cd kost €15,00 per stuk, en daarvan gaat €5,00 naar For a Change!

De bestelling kan vanaf 4 juni opgehaald worden op onderstaand adres. Wilt u op deze manier bestellen? Stuur dan een berichtje naar het bijgevoegde telefoonnummer.

Conja Meeuwsen
Kruisbessestraat 47
4413 DA Krabbendijke
Tel.: 0615153895

Het is ook mogelijk om de cd opgestuurd te krijgen. Hier zitten dan wel verzendkosten aan verbonden.
Verzendkosten met track en trace-code: €4,60
Verzendkosten zonder track en trace-code: €2,95

Als u uw bestelling thuisbezorgd wilt hebben, vul dan bijgevoegd bestelformulier in!

Om de cd te betalen graag het te betalen bedrag overmaken op rekeningnummer NL92 INGB 0006 7128 98. Vermeld hierbij uw naam zodat we weten dat u uw bestelling betaald hebt! Daarna sturen wij de cd op.

Dit formulier alleen invullen als u uw bestelling thuis wilt laten bezorgen.

Bestelformulier

Velden met * zijn verplicht